Wat behoort tot je takenpakket?
- Zelfstandig begeleiden van het bouwproces van projecten tot circa € 30 miljoen;
- Plannen, organiseren en controleren van de werkzaamheden;
- Zorgdragen voor kwaliteitscontroles en kwaliteitsbewaking;
- Leidinggeven aan Uitvoerders (geldt voor de Hoofduitvoerders);
- Leidinggeven aan en beoordelen van bouwplaatsmedewerkers;
- Coördineren en beoordelen van leveranciers en onderaannemers;
- Bewaken van het projectbudget, de urenbesteding en het materieelinzet;
- Zorgdragen voor opleveringen;
- Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, directievoerders en klanten;
- Organiseren van en deelnemen aan overleg;
- Opstellen van dag-/weekrapporten;
- Verzorgen van KAM-activiteiten, inclusief V&G-coördinatie uitvoeringsfase.
Wat hebben we jou te bieden?
- Ruimte voor vakinhoudelijke en persoonlijke ontplooiing;
- Een uitdagende functie;
- Een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
- Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een hecht team van professionele collega’s dat op een informele wijze samenwerkt.
Waar kom je te werken?
"Bij BVR Groep streven we gezamenlijk naar succes in een no-nonsense organisatie met korte lijntjes. Onze bedrijfscultuur omarmt het welzijn van ieder individu, met bijvoorbeeld onze jaarlijkse 'geluksdag', waarop medewerkers betaald verlof opnemen om iets leuks te doen. Daarnaast organiseren we het hele jaar door diverse leuke activiteiten en vieren we onze successen tijdens de vrijdagmiddagborrel na een productieve werkweek."
Als je meer wilt weten over deze vacature, neem dan contact op met:
- Locatie Roosendaal: Sep van Ekeren, Bedrijfsleider BVR Bouw, via 06-57025140
- Locatie Gorinchem: Goof van der Linden, Bedrijfsleider BVR Bouw Gorinchem, 06-54360747
Ben je enthousiast geworden en wil je graag bij BVR Bouw aan de slag? Neem dan contact op met Elles Ooms, Medewerker P&O via pz@bvrgroep.nl of via 06-30841735.
Acquisitie naar aanleiding van deze publicatie wordt niet op prijs gesteld.