Wat behoort tot je takenpakket?
- Zelfstandig voorbereiden en bewaken van de uit te voeren projecten;
- Afwikkelen van het meer- en minderwerk;
- Opzetten en bewaken van de (materieel) planning;
- Meewerken aan de financiële projectbewaking;
- Inkoopvoorbereiding;
- Plannen, organiseren en controleren van de uitvoeringswerkzaamheden;
- Deelnemen aan relevante vergaderingen;
- Verrichten van bijbehorende administratieve werkzaamheden;
- Aanverwante werkzaamheden.
Wat hebben we jou te bieden?
- Ruimte voor vakinhoudelijke en persoonlijke ontplooiing;
- Een uitdagende functie;
- Een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
- Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een hecht team van professionele collega’s dat op een informele wijze samenwerkt.
Wat breng je mee?
- HBO werk- en denkniveau;
- Je bezit over aantoonbare werkervaring als Werkvoorbereider;
- Kennis van MS Office, Autocad en Revit;
- Zelfstandigheid en gewend om initiatieven te nemen.
Naast de bovengenoemde punten, plan en organiseer je de werkzaamheden zodat de planning wordt gehaald en ga je als initiatiefrijke teamspeler resultaatgericht en accuraat te werk.
Waar kom je te werken?
Bij BVR Groep streven we gezamenlijk naar succes in een no-nonsense organisatie met korte lijntjes. Onze bedrijfscultuur omarmt het welzijn van ieder individu, met bijvoorbeeld onze jaarlijkse 'geluksdag', waarop medewerkers betaald verlof opnemen om iets leuks te doen. Daarnaast organiseren we het hele jaar door diverse leuke activiteiten en vieren we onze successen tijdens de vrijdagmiddagborrel na een productieve werkweek."
Als je meer wilt weten over deze vacature, neem dan contact op met Goof van der Linden, Bedrijfsleider BVR Bouw Gorinchem, via 0183-692548 / 06-54360747.
Ben je enthousiast geworden en wil je graag bij BVR Bouw Gorinchem aan de slag? Neem dan contact op met Elles Ooms, medewerker P&O via eooms@bvrgroep.nl of via 06-30841735.
Acquisitie naar aanleiding van deze publicatie wordt niet op prijs gesteld.